Jäkla förkylningar!

Jag har blivit förkyld igen... Suck! Jag som var så igång med träningen måste än en gång ta en paus. Fattar inte varför jag blir sjuk hela tiden. 
 
försökt kurera mig hemma idag så jag ska kunna jobba hela helgen. Jobbar egentligen imorgon också men jag tror inte jag kommer jobba då eftersom tjejen jag jobbar med är väldigt infektionskänslig.. Men ska jobba på outdoorexperten tors, fre, lör och sön. Så det blir en hel del timmar, det behövs! 
 
Fortfarande ingen julkänsla hos mig och jag tror inte heller att den kommer att infinna sig i år.. 
Hoppas ni har mer julkäksla än mig iaf! 
 
Viktor fyllde år igår, och av mig fick han det ni ser på bilden.. Plus att jag fixade en fest i lördags. 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!