På rätt väg!

Livet känns så jäkla bra just nu, det var länge sedan jag kände mig så här tillfreds med mig själv, mina känslor och livet runt om. Det känns som att jag kanske äntligen börjat acceptera att jag inte kan vara bäst på allt, utan att jag istället ska nöja mig med det fantastiska jag har. 
Utbildningen känns rätt och jag tror att det är ett yrke som kan passa mig, även om jag alltid sagt att jag inte vill jobba på kontor utan vill göra något mer aktivt. Men jag har väl börjat känna att ett 8-17 jobb är ultimat när man sedan ska bilda familj eftersom Viktor inte har ett sådant jobb. 
Jag känner att min fritid får vara den aktiva delen istället.
hoppas bara att jag kommer att hitta jobb när utbildningen är klar! För nu vill jag ha ett fast jobb med semester och regelbunden lön varje månad! Det är dags nu! 
 
Fredagen började jag och hjärtat på gymmet för att sedan äta en frukost på sportköket, i em blir det AW med Vanessa, Sofie och Karin. Ser jag fram emot! Men innan dess ska jag hinna städa lite och ta en långpromenad med skatten! 
 
Trevlig fredag alla! 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!