Träningspepp!

Sitter och kikar på musikhjälpen på tvåan, ska snart åka in till stanna för att fika med Emmy och Ewe, och lilla Oliwer förstås! 
 
Känner mig riktigt pepp på träning nu, ingår var jag och körde ett köttigt pass mage på gymmet och ikväll blir det nog antingen kondition eller biceps, axlar. 
Körde lite magträning imorse också, lite situps, planka och cykelsparkar. 
 
Direkt jag känner att jag behöver pepp till träning så kollar jag på bilder av vältränade kroppar, och det hjälper verkligen! Testa! Nästa gång du känner dig för seg för att åka till gymmet kolla på bilder så lovar jag dig att du studsar iväg till gymmet! 
 
Som denna till exempel! 
 
 
 
En bit kvar för mig:
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!