Första advent

Första advent i helgen, skit vad fort tiden går. Bara 24 dagar kvar till julafton.. Och jag kanske får fira första julafton utan min familj, känns riktigt tungt om det blir så. Julafton är för mig familjens högtid. 
 
Sen  har jag nog aldrig haft så lite pengar denna tiden på året, jag som älskar att köpa julklappar har nu bara ångest över det.
Men men det löser sig säkert. 
 
Imorgon ska vi kolla in julmarknaden på vallby friluftsmuseum och sen måste jag plugga lite också. För på söndag åker jag tidigt till Stockholm. Ska möta Maja och Marillo för att kolla finalerna på Globen horseshow, ska bli riktigt kul!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maggi

Jag ska också se finalen på söndag :)

2012-11-30 | 23:05:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!