Pengar växer inte på träd.

Idag var det föreläsning i kommunalrätt, inte jätte intressant men ändå förståeligt. Denna helgen ska jag försöka tillbringa så mycket tid som jag bara orkar med näsan i böckerna. Jag måste verkligen! Prioriterade bort plugg nu när familjen varit på besök och då har man en del att ta igen.

Sitter och kollar repris av lyxfällan nu och det handlar om två ungdomar på 20 och 22 år som har skulder för 625 000(!) kr. Jag fattar inte hur man lyckas... Herregud, tycker inte ens synd om människor som själv sätter sig i såna situationer. Som bara köper och köper på kredit fast man inte alls har råd att betala tillbaka.




Var precis förbi en comhem snubbe som skulle se vad vi hade för abbonemang och sånt. Han fick en rejäl utskällning av Doris. Haha :-)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!